N-VA blikt terug op een geslaagde barbecue

Op 10 september 2016
2016 BBQ

Editie 2016 van onze jaarlijkse BBQ is alweer voorbij en we blikken meer dan tevreden terug! We mochten vele oude bekenden, maar ook veel nieuwe gezichten gezichten verwelkomen. Ons feestcomité is dagen in de weer geweest om alles in goede banen te leiden:  vergaderingen vooraf, voorbereiden, aankopen doen, taakverdeling uitwerken, groentenbuffet klaarmaken, sauzen maken, de zaal inrichten met veel oog voor detail, tombolaprijzen verzamelen,... kortom, de eersten in de zaal en de laatsten buiten! Helemaal mee met de modernste hype, lanceerden zij onze Gin & Aperolbar. Een schot in de roos zo blijkt, want niet alleen de wachtenden op een tafel konden er terecht voor een aperitiefje. Al snel bleek dat Gin en Aperol niet alleen als aperitief maar ook als afzakkertje gesmaakt werden. De commentaren aan de kassa waren unaniem: een eetfestijn met een ster! En wij kunnen hier alleen maar gelukkig om zijn! Langs deze weg dan ook een welgemeende dank u aan de meer dan 250 eters, aan onze sponsors, aan ons enthousiaste feestcomité, aan meesterbakker Luc achter de grill, aan alle helpende handen voor en achter de schermen. Geniet mee van de sfeerbeelden!