N-VA Kapelle-op-den-Bos kiest een nieuw bestuur

Op 27 april 2022

De N-VA statuten schrijven voor dat de afdelingen elke 3 jaar een nieuw bestuur moeten verkiezen. N-VA Kapelle-op-den-Bos deed dit op 17 maart.

Met éénparigheid van stemmen werd de huidige voorzitter Hendrik De Vleeschouwer opnieuw verkozen voor de volgende termijn van 3 jaar. Weliswaar met een korte onderbreking in 2019, gaat zijn 4de termijn in en ook nu ligt er heel wat werk op de plank. Denk maar aan het opnieuw opstarten van de afdelingsactiviteiten na de coronaperiode, de communicatie van N-VA als beleidspartij in Kapelle-op-den-Bos en de belangrijke verkiezingen die in 2024 op de agenda staan.

Ondervoorzitter wordt Stefaan De Doncker die al 32 jaar in Kapelle-op-den-Bos woont en na zijn professionele carrière, graag zijn ervaring ten dienste wil stellen van N-VA Kapelle-op-den-Bos. Het leiden van vergaderingen, het sturen van mensen en het uitwerken van ideeën dankzij zijn professionele ervaring, zullen zeker een toegevoegde waarde betekenen.

Naast onze (her)verkozen bestuursleden Magda Tonnelier (penningmeester) en Maarten Merlevede (secretaris), werd ook “oude bekende” Daniël Breugelmans verkozen. Katleen Moens en Dirk Van Humbeeck werden inmiddels gecoöpteerd.

Onze 10 mandatarissen maken statutair allemaal deel uit van de bestuursploeg, net zoals onze erevoorzitter Jan Buelens.

Veel succes aan de nieuwe ploeg.